prejsť na obsah


A.1.34a, Informovanie o civilnej ochrane - Podanie

Služba umožňuje vyžiadať si zverejnené informácie formou elektronického podania, ktoré Vám budú elektronicky zaslané do Vašej eDeskovej schránky.

Službu je možné využiť dvoma spôsobmi:

  • využitím elektronickej služby, ktorá je dostupná na Portáli Elektronických služieb (ďalej ES) Košického samosprávneho kraja (ďalej KSK),
  • využitím elektronickej služby Všeobecná agenda, ktorá je dostupná na Portáli Ústredného portálu verejnej správy (ďalej ÚPVS),

Elektronická služba:
V detaile služby (aktuálne sa na ňom nachádzate), v zelenom paneli napravo sa nachádza sekcia elektronických formulárov pre fyzickú aj právnickú osobu. Po zvolení jedného z dostupných formulárov (klik na názov formuláru) sa zobrazí stránka pre tvorbu elektronického podania. Potrebné je vyplniť elektronický formulár, prípadne priložiť prílohy a celé podanie elektronicky odoslať (bez nutnosti elektronického podpisu).
Po odoslaní je podanie prijaté informačným systémom KSK, a začína plynúť zákonná lehota jeho spracovania.

Nutnou podmienkou korektného odoslania elektronického podania je prihlásenie na ÚPVS prostredníctvom Portálu ES KSK. V prípade, ak nie ste prihlásení, pri prechode na stránku pre vytvorenie elektronického podania, budete na to upozornení.

Elektronická služba Všeobecná agenda:
Prostredníctvom portálovej stránky www.slovensko.sk, si v sekcii Nájsť službu, vyhľadáte elektronickú službu Všeobecná agenda, a to nasledovným spôsobom. Do vyhľadávacích kritérií je potrebné zadať tieto vyhľadávacie kritéria:

  • názov elektronickej služby: Všeobecná agenda
  • názov inštitúcie alebo úradu: Úrad Košického samosprávneho kraja

a následne potvrdiť tlačidlo Vyhľadať.
Sprístupnia sa Vám dve služby – Všeobecná agenda a Všeobecná agenda (bez potreby prihlásenia). Podľa vlastného uváženia si zvolíte jednu zo služieb, kliknutím na tlačidlo Služba.
Následne sa Vám zobrazí elektronický formulár Všeobecná agenda, ktorý je potrebné korektne vyplniť a odoslať.
Po odoslaní je podanie prijaté informačným systémom KSK, a začína plynúť zákonná lehota jeho spracovania.

Detailnejší postup pri práci s portálom ÚPVS a eDeskovou schránkou nájdete na tomto odkaze https://www.slovensko.sk/sk/ako-zacat

Dátum vytvorenia: 31.8.2015 / Dátum poslednej aktualizácie: 11. 9. 2017


Legislatíva

Zákon č 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov (zákon NR SR č. 222/1996 Z. z., 117/1998 Z. z., 252/2001 Z. z., 416/2001 Z. z., 261/2002 Z. z., 515/2003 Z. z., 479/2005 Z. z., 568/2005 Z. z., 335/2007 Z. z., 445/2008 Z. z., 514/2008 Z. z., 172/2011 Z. z., 395/2011 Z. z.)
 

Poplatky

Žiadne
 

Možné spôsoby podania

Portál, Pošta, Osobne
 

Možné spôsoby výstupu služby

Portál, Pošta, Osobne

Odbor

Vnútorná prevádzka
 

Vybavuje

PaedDr. Eva Štefanová
 

Kontakt

Základné informácie: www.vucke.sk
Informátor: 055 7268 111
PaedDr. Eva Štefanová: 055 7268312
 

Životné situácie

Obrana a bezpečnosť: Civilná ochrana

Súvisiace služby


Informovanie o civilnej ochrane
Služba je určená na podávanie informácií, poskytovanie metodickej pomoci pri príprave obyvateľstva na sebaochranu a vzájomnú pomoc v zmysle zákona č. 42/1994 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Podávanie doplňujúcich informácií k odoslanému podaniu
Služba umožňuje elektronicky doplniť informácie, resp. priložiť chýbajúce prílohy k hlavnému podaniu.

Stornovanie podania
Služba umožňuje elektronicky zaslať stornovanie (ukončenie) podania, a tým pádom pozastaviť vedené konanie.